SuperPharm wprowadza własną markę

Udostępnij:
Apteczno-drogeryjna sieć przygotowuje się do wprowadzenia w Polsce własnej marki Life – Decyzje już zapadły. Pracujemy nad tym projektem – mówi Artur Dżagarow, prezes SuperPharm Poland. – Produkty pod marką Life pojawią się w sprzedaży nie wcześniej niż za dwa – trzy lata, bo jest to duże przedsięwzięcie logistyczne. Chcemy wprowadzić jednocześnie niemal wszystkie kategorie produktów, które można kupić w Kanadzie i Izraelu.
Po początkowym przestoju spowodowanym zmianami w prawie farmaceutycznym polska spółka SuperPharm z roku na rok zwiększa obroty. Ubiegły rok zamknęła 42-proc. skokiem przychodów, od 2008 r. notuje pozytywny wynik na poziomie zysku netto.

– W 2010 r. przekroczymy zaplanowaną kwotę 150 mln dol. przychodów – deklaruje Dżagarow. – Nieco dłużej, bo jeszcze dwa – trzy lata, zajmie nam rozwój polskiej sieci do 50 sklepów, czego efektem powinno być podwojenie sprzedaży. W ciągu pięciu lat chcemy mieć ponad 70 placówek – podkreśla szef SuperPharm Poland.

Do tego czasu firma zakłada, że zainwestuje w Polsce ok. 150 mln zł. Ma już 24 sklepy, które są połączeniem apteki, drogerii i perfumerii, oraz 15 podpisanych umów leasingowych na kolejne lokalizacje (negocjuje też następnych 20). Sklepy działające dłużej niż rok w ciągu minionych pięciu lat notowały średnio rocznie 30-proc. wzrost sprzedaży. Do końca 2010 r. sieć uruchomi jeszcze dwie placówki – w Łodzi i Bytomiu (centra handlowe Port Łódź i Agora).

W sierpniu tego roku SuperPharm wystartowała z własnym programem lojalnościowym pod nazwą Klub LifeStyle. Po trzech miesiącach zarejestrowało się w nim 176 tys. klientów.

SuperPharm to jedyna w naszym kraju sieć realizująca własny model trzy w jednym (apteka, drogeria, perfumeria). Polska jest jednym z pięciu rynków, na których działa firma należąca do rodziny Kofflerów (pozostałe to Izrael, Kanada, USA i Chiny).
 
© 2024 Termedia Sp. z o.o. All rights reserved.
Developed by Bentus.